Aloha bloggen-skatten! Just nu är jag i något konstigt state of mind där jag inte riktigt vet vad jag tycker eller tänker, jag känner jättemycket åt ena hållet och jättemycket åt andra, vilket gör att jag istället bara är helt neutral. Jag längtar så mycket efter att få se min lägenhet, och jag dör för att komma igång med mäklarplugget (vi får besked den 11:e juli obs!!) och praktiken och jobba för Odd Molly på hemmaplan (hemmaspråk...), men FAN VAD DET SUGER ursäktaspråket att lämna detta. Måndagmorgon, stappla upp och göra våran vanliga frukost, brygga blaskigt kaffe, kolla nattens bravader på instagram och spana på människor utanför fönstret, göra oss klara och lyssna på musik i grisen, skicka iväg Esme till kl. 10 och sen hoppa på cykeln och cykla ner till jobbet till 10.45. Kommer vara så svårt att släppa taget om allt det här:(

Nu är det en sista vecka i butiken, nästa vecka kör jag Illum hela veckan minus lördag, sen veckan efter en sista måndag och tisdag. Det är bara att njuta av allt (typ som idag, efter att vi köpt nya parfymer på Magasin och blomtorget delade ut gratis blommor så att vi nu har en STOR bukett mörkrosa pioner och vita rosor på matbordet <3) och göra galna saker (typ som att gå och lägga sig kl. 08:00 en lördagmorgon när man börjar jobba kl. 10:45 efter en sjukt kul förfest, rökiga barer och balkonghäng i soluppgången).

Köpenhamn är verkligen världens bästa stad <3

xoxo
sentimentalitetens moster

Kommentera

Publiceras ej