Typ såhär fint hade jag gjort med tända ljus och allt när hon kom hem strax före 22-snåret. ↑. Fint va? 

Egentligen är det Linnet som borde skriva det här inlägget tycker jag men eftersom hon är på arbejde och jag har fri så skriver jag det åt henne - ish. Av någon anledning har det snackats väldigt mycket om paj här i krokarna den senaste tiden. Anna har bland annat lovat pajfiesta när hon kommer tillbaka från Stockholm och på något vis så hamnade Linnea och jag i en diskussion där jag slängde ur mig att jag skulle minsann också ska baka en paj varpå hon säger typ "Men Esme, glömmer du inte något nu? Du kan ju inte baka." Det blev startskottet för mig och jag kände att jag var tvungen att överbevisa det. Sagt och gjort så bakade jag en jäääääääävligt god paj till henne igår kväll (uttrycket är citerat till 100 %) . Den blev fyrkantig och ugnen gick sönder men vad gör det när jag faktiskt lyckades bevisa att jag visst kan? Ingenting alls faktiskt. 
 
xoxo 
pajknugen 

Kommentera

Publiceras ej